Játék nyuszi- nyuszi játék

Az elmúlt félév életem egyik legsűrűbb, legsztresszesebb időszaka volt. Nagyon háttérbe szorult az alkotás. Mostanra azonban lassan visszatérek a babákhoz, éljen! :) Ennek örömére gondoltam játszunk egyet. Ezt a kis nyuszi leányzót sorsolom ki a résztvevők között. Tulajdonképpen annyi a tennivaló, hogy, aki még nem tette, jelölje kedvencnek a FB Aledi oldalamat, és hagyjon itt vagy a FB-n a nyuszis kép alatt egy megjegyzést. Akkor sorsolok, amikor a kedvelők száma eléri az 1000 főt. Hát szóval... magyarán minél többen megosztjátok annál hamarabb. Ebben a pillanatban 787-nél tartunk, nem reménytelen az ügy :)
Mindenkinek köszönöm, aki játszik velem.


Megjegyzések

motymoty üzenete…
Bájos nyuszi, jó helye lenne nálunk. :)
Névtelen üzenete…
Kedves Aledi,

már van egy Zsuzska babánk, kislányunk egyik kedvence, szóval örülnénk ennek a bájos nyuszinak is :-). A FB oldalad már rég a kedvenceink között, természetesen :-).

Edina
maca üzenete…
Nekem már régóta a kedvencem, mind a babáid, mind az oldalad!
Szívesen befogadnánk nyuszi-Zsuzsit! :)
Bogyó üzenete…
Fruzsi baba után, Nyuszogót is megszeretgetné Zsófi;)

Köszönöm a lehetöséget a játszásra.

Üdv. Zita
Erika üzenete…
Imádnivaló!!
Amaranta üzenete…
Az én lányomnak is nagyon tetszik, éppen nyuszis korszakban van :-)
Ili üzenete…
Nekem is tetszik, főleg hogy Aledi varrta!Nagyon jó helye lenne nálam! A három lányunokán akkor szeretgethetné, ha eljönnek hozzám!!
ezkriszti üzenete…
Kedvellek, nyuszkó jöhetne, játszom!
ivett7305 üzenete…
Nagyon édesek ezek a Nyuszkók:))))
andrea üzenete…
Szerintem egy Tűzoltónak igazán jól jönne egy Nyúl-segéd : )))
andrea üzenete…
Szerintem ebből a Nyusziból remek segéd-Tűzoltó lenne : )
Unknown üzenete…
Nagyon szépek ezek a babák! :-) Én is szívesen befogadnám ezt a nyuszit!
Cilla-Lukubnaj üzenete…
Gyorsan alakul az az 1000! Hajrá az alkotáshoz!
(Én először a Te babáidat és történetedet felfedezve próbáltam meg babát varrni, köszönöm!)
katikaoldala üzenete…
Üdvözöllek, régóta olvasom a blogodat és gyönyörködöm a babáidban és más "dolgaid"ban. Nagyon tetszik, valamikor én is tanultam (Som Gréti nénitől), ezért tudom mennyi öröm és fáradtság van egy-egy baba elkészítésében. Mostanság csak inkább nézelődöm és gyönyörködöm a babákban.
Katika
Mara üzenete…
Kedves játék figura..."nyuszibaba"
Kira üzenete…
Szia! Nagyon tetszik a blogod! A nyuszinak nálam jó helye lenne még soha nem nyertem semmit. sajnaaa

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Babavarrás, avagy hogyan NE varrjunk babát

Maci rugdalózóból - emlékmaci